01 Νοεμβρίου 2016

Υπόστρωμα JBL Manado


Υπόστρωμα JBL Manado


Πριν απο λίγο καιρό αποφάσισα να ανανεώσω λίγο οπτικά ένα μικρό ενυδρείο 25 λίτρων που έχω...
Δυστυχώς υπήρξε απώλεια ενός juwel korall 54 λίτρων που είχα και ''ξέμεινα'' στην ουσία με αυτό..
Ένα ,λοιπόν, απο τα πράγματα που άλλαξα ήταν ο βυθός...αφαίρεσα το παλιό χαλίκι και το αντικατέστησα με το JBL Manado.


Τα βασικά μου κριτήρια ήταν :
 1)Το χρώμα (μ'άρεσε αυτό το καφέ που παίρνει μέσα στο νερό)
 2)Το οικονομικό (τα λίτρα δεν είναι πολλά αρα και η ποσότητα μικρή,ωστόσο δεν ήθελα να διαθέσω παραπάνω χρήματα.)                                                  


Για τις διαστάσεις του ενυδρείου μου η ποσότητα των 3 λίτρων ήταν οριακή αλλά με κάλυψε...
Το ξέπλυνα,η αλήθεια είναι όχι πολλές φορές, και το έβαλα στο ενυδρείο.
Όταν ήρθε η ώρα να βάλω νερό,το γέμισμα έγινε σιγά σιγά (απελπιστικά σιγά) και με τη βοήθεια ενός πιάτου...
Θέλει λίγη υπομονή γιατί πραγματικά το manado είναι υπερβολικά ελαφρύ και με το παραμικρό κούνημα ανασηκώνεται,επίσης αν ανακατευτεί εντός ενυδρείου,θολώνει απίστευτα το νερό και σε κάποια σημεία δίνει την αίσθηση της λάσπης..(πχ πάνω σε φύλλα φυτών,σε ξύλα,πέτρες ή ακόμα και στο φίλτρο.)

Ένα μικρό παίδεμα επίσης είναι και το φύτεμα των φυτών..Όπως προείπα είναι πολύ ελαφρύ σαν υλικό με αποτέλεσμα τα φυτά να θέλουν λίγη παραπάνω προσπάθεια για να φυτευτούν ..μη φανταστείτε κάτι τραγικό ,βέβαια δεν ξέρω τι θα γινόταν αν έπρεπε να φυτευτεί πχ cuba..εξάλλου τα δικά μου φυτά είναι χαμηλών απαιτήσεων και όσα απ αυτα φυτεύονται έχουν ανεπτυγμένο και σχετικά μεγάλο ριζικό σύστημα...

Μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλώς και δεν έχω μετανιώσει για την αγορά...
Ξανα λέω όμως..έχω φυτά χαμηλών απαιτήσεων και δεν υπάρχουν μέσα στο ενυδρείο ψάρια τα οποία ανακατεύουν το βυθό..
Εδω να διευκρινίσω πως πάνω απο το υπόστρωμα δεν έχω βάλει χαλίκι ..είναι μόνο το manado.
Στο παρακάτω βίντεο ίσως μπορέσετε να καταλάβετε τι εννοώ λέγοντας ότι σαν υλικό είναι ''ελαφρύ'...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...